Marconistraat 1 -11

3029 AE Rotterdam


512 m2 (in units vanaf 100 m2)

€ 100 /m2/jaar
kantoorruimte

Kantoorruimte

Omschrijving

Object
In totaal ca. 502 m² kantoorruimte gelegen op de 5e verdieping van het kantoorgebouw “Europoint V” gelegen aan de Marconistraat 1-11 te Rotterdam. De kantoorruimte, welk een groots uitzicht biedt over de skyline van Rotterdam, is gelegen aan één van de belangrijkste verkeersaders van Rotterdam-West en kenmerkt zich door de directe ligging naast de Europoint torens I, II en III.

Samen met het Overbeekhuis en de drie torens aan het Marconiplein vormt Europoint V het Europoint-complex.

Toiletvoorzieningen werden gemoderniseerd en het interieur werd aangepast aan de hedendaagse eisen. Vanzelfsprekend is ook de gehele buitenzijde gemoderniseerd. De gebruikers van Europoint V zijn gemeentelijke diensten en fruit gerelateerde bedrijven die al sinds jaar en dag hier hun uitvalsbasis hebben. Europoint V ligt goed zichtbaar aan het Marconiplein te Rotterdam-West.

Locatiegegevens
Het kantoorgebouw Europoint V is zeer goed zichtbaar gelegen aan het Marconiplein te Rotterdam-West. Op loopafstand bevindt zich het metrostation Marconiplein met diverse tram- en busverbindingen naar Rotterdam-Centrum en Schiedam. Het Marconiplein heeft op korte afstand gelegen, uitstekende verbindingen met de rijkswegen A20, A16 alsmede de A13.

Indeling
Voor de verhuur is er momenteel circa 502 m² kantoorruimte beschikbaar verdeeld over 3 units op de 5e verdieping;
- Unit 5.1 circa 106 m²
- Unit 5.2 circa 202 m²
- Unit 5.3 circa 194 m²

De ruimtes zijn individueel of als geheel te huur.

Parkeren
Bij de kantoorunit(s) zijn vele parkeerplaatsen beschikbaar op de bijbehorende direct toegankelijke, doch afgesloten, parkeerdek.

Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd inclusief:
- beveiligingsinstallatie in algemene ruimten;
- ruime luxe entree voorzien van een automatische dubbele deur, toegangscontrole en 24-uurs camerabewaking;
- kabelgoten onder de vensterbank ten behoeve van elektra, data en telefoon, voorzien van elektra en WCD’s, exclusief
databekabeling;
- brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
- brandblusvoorziening;
- liftinstallatie;
- pantry;
- systeemplafonds v.v. bandrasters en ingebouwde verlichtingsarmaturen;
- verwarming, luchtbehandeling en voorzien van koeling individueel te bedienen;
- gescheiden dames- en herentoiletten op alle verdiepingen;
- bordestrap en entreehal voorzien van natuursteen.

Huurprijs kantoorruimte:
Unit 5.1 € 1.250,00 per maand
Unit 5.2 € 2.350,00 per maand
Unit 5.3 € 2.450,00 per maand

Genoemde bedragen zijn exclusief b.t.w. en inclusief servicekosten.

Huurprijs parkeren
€ 500,-- per plaats per jaar exclusief b.t.w.

Huurtermijn
2 jaar alsmede aansluitende verlengingsperioden van telkens 1 jaar.

Opzegtermijn
6 maanden

Huurbetalingen
Bij vooruitbetaling te voldoen per kwartaal.

Leveringen en diensten (servicekosten)
De leveringen en diensten bevatten onder meer:
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de kantoorruimte;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van hydrofloorinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van brandmelders-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallaties(s);
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing, buitenzijde, beglazing gemeenschappelijke ruimten
en terrein;
- aanbrengen en onderhouden van bewegwijzering en naamsvermelding;
- gebruikersdeel van overheidsheffingen waaronder rioolrecht, zuiveringsheffing, OZB-belasting, polderlasten e.d., voor zover
de verhuurder hiervan de rekeningen ontvangt;
- portier-/huismeester;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- onderhoud en periodieke controle van de automatische deurbediening;
- terreinonderhoud;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Aanvaarding
Per direct.

Huurprijsherziening
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Zekerheidsstelling
Voor oplevering van de ruimte te verstrekken bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting. Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs € 100
Huurconditie Per vierkante meters per jaar
Aanvaarding Direct

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwjaar 1974

Oppervlakten

Oppervlakte 512 m2
In Units vanaf 100 m2

Energielabel

Energieklasse Niet beschikbaar
Voorzieningen
Liften
Kabelgoten
Toilet
Pantry
Verwarming
Locatie
Routeplanner
Contact opnemen

Via dit formulier kunt u een contactaanvraag doen bij de makelaar.
Geef hieronder aan wat uw doel is bij het versturen van het formulier

*

Joost Rusman