Pascalweg 1

3208 KL Spijkenisse


600 m2 (in units vanaf 325 m2)

€ 175 /m2/jaar
kantoorruimte

Kantoorruimte

Omschrijving

Zeer hoogwaardige 'turn-key' kantoorruimte van totaal 650 m² verdeeld over de begane grond en eerste verdieping. Het kantoorgebouw is recent volledig gerenoveerd waarbij veel aandacht is besteed aan de beleving, afwerking en duurzaamheid. Het opnieuw bestrate en ingerichte buitenterrein biedt ruime parkeermogelijkheden.

Voor de verhuur is beschikbaar circa 325 m² v.v.o op de begane grond alsmede circa 325 m² v.v.o. op de 1e verdieping, inclusief het gezamenlijk gebruik van de entree hal. De vloeren worden in onderling overleg afgebouwd en opgeleverd naar wens en behoefte van huurder en kunnen op korte termijn gebruiksklaar opgeleverd worden. De installaties zijn volledig vervangen en met name de klimaatinstallatie is van zeer hoogwaardig en duurzaam niveau. Het gebouw is voorzien van zonnepanelen, hetgeen samen met energiezuinige verlichting en installaties resulteert in zeer lage energielasten.

Bij het gehuurde kunnen in totaal 25 plaatsen aangeboden worden, welke zijn gelegen bij de entree alsmede aan de zijkant bij de expeditie hal. Dit resulteert in een uitstekende parkeernorm van 1:25.

Bereikbaarheid
Het kantoorgebouw is centraal gelegen op het bedrijventerrein “Molenwatering” en heeft hierdoor een grote attentiewaarde. Het markante gebouw is direct zichtbaar als men vanaf de rotonde de entree van het bedrijventerrein inrijd. Het bedrijventerrein kenmerkt zich door een goede bereikbaarheid en een grote diversiteit aan bedrijvigheid zoals, distributie, productie en dienstverlening.

Door de centrale ligging t.o.v. de Provinciale wegen zijn de diverse Rijkswegen via het Hartelkruis binnen 5 minuten bereikbaar. De Rotterdamse Havens, de Maasvlakte en het Botlek- Europoortgebied zijn via de N218 en A15 uitstekend bereikbaar.

Het openbaar (bus) vervoer bevindt zich op 3 minuten loopafstand en brengt je binnen 5 minuten naar het metrostation in het centrum van Spijkenisse.

Indeling/niveau van oplevering
Het gehuurde zal in gerenoveerde casco conditie worden opgeleverd, voorzien van onder andere:
• gemeenschappelijke gerenoveerde centrale entree;
• personenlift;
• systeemplafond voorzien van geïntegreerde LED verlichtingsarmaturen;
• geschilderde wanden (wit);
• koeling en verwarming middels luchtbehandelingsinstallatie;
• vloer gereed voor het leggen van vloerbedekking;
• inbraakalarminstallatie op de algemene ruimte en het gehuurde;
• kabelgoten voorzien van elektra aansluitingen en databekabeling (CAT-6);
• patchrack;
• zonwering binnenzijde;
• gescheiden dames en herentoiletten per verdieping in het gehuurde;
• toegangscontrole en intercomsysteem op de buitenschil van het gebouw.

Verhuurder levert de ruimte op conform het 'turn-key' principe. Om te komen tot een ruimte waarin u als huurder optimaal kunt presteren en aansluit op de wensen en behoeften, zal op initiatief van en in samenspraak met verhuurder een passende indeling en afwerking worden gerealiseerd. De ruimte wordt op basis van voornoemde opgeleverd voorzien van o.a.:
• vloerbedekking/pvc;
• systeemwanden, gedeeltelijk glas;
• op de ruimte en het gebruik aangepaste en ingeregelde klimaatinstallatie;
• brandmeld- en ontruimingsinstallatie conform het vigerende programma van eisen;
• pantry/keukenopstelling voorzien van o.a. vaatwasser en koelkast.

Huurprijs
Turn- key kantoorruimte
€ 175,00 per m² per jaar.

Parkeerplaats
€ 500,00 per plaats per jaar.

Voornoemde bedragen zijn exclusief b.t.w. en vaste servicekosten.

Huurtermijn
5 + 5 jaar.

Oplevering
In overleg.

Levering en diensten:
Er wordt door verhuurder een vast bedrag van € 25,00 per m² per jaar in rekening gebracht voor het pakket leveringen en diensten (servicekosten). Door verhuurder worden de volgende leveringen en diensten verzorgd:
- elektriciteits-, gas en waterverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van het gehuurde en de gemeenschappelijke ruimten;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van liftinstallatie;
- onderhoud en periodieke controle van toegangsdeur(en);
- onderhoud en periodieke controle van o.a. brand-, ontruimings-, gebouwbewakings-, inbraakalarm-, noodverlichtingsinstallatie;
- sanitaire voorzieningen;
- schoonmaakkosten van de algemene ruimten, liften, beglazing buitenzijde, beglazing gemeenschappelijke ruimten binnen- en buitenzijde en parkeerterrein;
- bewakings- en beveiligingsdiensten;
- onderhoud alarminstallatie in de algemene ruimten;
- onderhoud brandblussers;
- tuinonderhoud;
- verzekeringen, waaronder opstal en glasverzekering;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- administratiekosten (5%)over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Huurprijsherziening
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurgarantie
Huurgarantie ter grootte van een betalingsverplichting van minimaal 3 maanden inclusief b.t.w.

Omzetbelasting
Huurder dient bereid te zijn een volmacht aan verhuurder af te geven om mede namens hem, huurder, een verzoek te richten tot de Inspectie der Omzetbelasting om de huurpenningen te mogen belasten met omzetbelasting. Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde gedurende de gehele huurperiode voor tenminste het bij de wet vastgestelde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties.

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs € 175
Huurconditie Per vierkante meters per jaar
Aanvaarding In overleg

Bouw

Hoofdfunctie Kantoorruimte
Soort bouw Bestaande bouw
Bouwjaar 1996

Oppervlakten

Oppervlakte 600 m2
In Units vanaf 325 m2

Energielabel

Energieklasse Niet beschikbaar
Voorzieningen
Contact opnemen

Via dit formulier kunt u een contactaanvraag doen bij de makelaar.
Geef hieronder aan wat uw doel is bij het versturen van het formulier

*
Vergelijkbaar aanbod

Geen resultaten